Місце проведення: Одеса, Україна / Готель “Чорне Море” Парк
Шевченка
Дата: 14 липня 2017
08.30 – 09.00 Реєстрація
09.00 – 09.10 Привітальне слово президента УПЛ Володимира Генінсона та заступника Голови Одеської обласної державної адміністрації Сергія Колебошина
09.10 – 10.10 Проблеми розвитку ліг країн СНД
– Азамат Айтхожин, Президент Професійної футбольної ліги Казахстану
– Алішер Нікімбаєв, футбольний консультант (Узбекістан, ОАЕ)
10.10 – 11.10 Виклики, що стоять перед лігами Східної Європи, та їх вирішення
– Педро Іріондо, Головний консультант, KPMG Sports Advisory Practice
11.10 – 11.30 Кава-брейк
11.30 – 12.30 Цінність прозорості ринку, даних для ефективного розвитку комерційної діяльності в спорті
– Максим Клейман, Директор з розвитку та продажів у Східній Європі, Nielsen Sports
12.30 – 13.30 Вплив на зміни у суспільстві через спорт
– Світлана Рибакова, Директор з маркетингу, Професійна футбольна ліга України
– Вім Бейларт, Генеральний директор, Фундація KAA Gent
13.30 – 14.30 Обід
14.30 – 15.30 Футбольна математика: сучасність та майбутнє аналітики футбольних даних
– Маттео Камподоніко, Генеральний директор та засновник, Wyscout
– Уолтер Гіслер, Директор з аналітики та календарного планування, GotSoccer Pro
15.30 – 16.30 Розвиток діджіталу та соціальних мереж
– Григорій Шадара, Генеральний директор, Computools
– Ярослав Заграйчук, Керівник проекту Belanov Football League
– Марина Веселовська, менеджер з розвитку продукту, WHIRL Software
16.30 – 17.30 Як отримати найкращих спонсорів? 10 нефутбольних правил для збільшення клубного бюджету
– Жанна Стрельникова, менеджер з маркетингу бренда Pepsi, PepsiCo Ukraine
– Сергій Рапп, PR-директор, ENGINE
Дата: 15 липня 2017
10.00 – 11.00 Можливості кіберспорту
– Кім Самусенко, Керівник кіберспортивного напрямку, ФК «Динамо-Брест»
– Арсеній Салай, Президент, ESFU
11.00 – 12.00 Нова ера: кожна компанія – це медіа компанія
– Ваутер Де Йонкхіре, менеджер з розвитку, ContentStadium.com